? ??????????????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.7 (9 Ratings)??44 Grabs Today. 12347 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Color Chaos? ????? ?? ???Rating: 4.5 (18 Ratings)??43 Grabs Today. 21061 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Ticking BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, April 22, 2010

Can't Stop

Waaahh!!! Ka-kapoy ba oi!! Bag-o pa gani nag start ang summer class kay gikapoy nako. Murag feel nako, permi ko exhausted. Maka pressure gyud especially kay demanding kaayo ang mga summer subjects nako karon ug ang naka-dugang pa gyud sa pressure kay upper year akong mga classmates. Yes, nabulag ko sa akong mga classmates kay na-closan ko ug 2nd year na summer subjects that is why nitipon nalang ko sa mga 3rd yr. If dili ko mutipon sa ila, extended akong pag skwela...

Hay naku, lami kaayo mu-undang ug skwela...lami kay mag pahuway...dili na nako gaka-feel na summer diay karon. Murag permi nalang kLase... I wanna stop but I can't just stop like this. Why would I, nga duol nalang para mu graduate? Antos nalang sa ta ani gamay...bahala ug kapoy basta kay mulahutay ug maka-graduate jud sa college..

Haha.
Until here nalang muna kay naa mi long test karon sa econ..ug wala pa tawun ko nag tuon. My God, mupasar unta ko. Hinaot pa unta...

-You make me smile!-

0 comments: